Jump to content
Fiskersiden

Ølgylts Bontelaboguide

Ølgylt
 Share

Recommended Posts

Ok, det høres jo helt fantastisk ut å kunne bestille pizza mens man fisker natten igjennom :) Jeg skal definitivt ta turen dit å prøve lykken snart! Skal lage en rapport her etterpå.

Synd det er lite aktivitet her. Som fersk fisker så har jeg lært og funnet svar på veldig mye i dette forumet 

• 4 months later...
  • 3 weeks later...

Er det invasjon eller? 

Så ut som hågjel invasjon ihvertfall.

Jeg hadde håpet dere hadde en småflekket som bonusfisk til sist, men kanskje jeg har tatt alle sammen.

Fin film uansett, og morsomt å se at selvom dere ikke er de jublende ungdommene lengre, så er gleden fremdeles tilstede.

Vært en del småturer nedom Bontelabo selv, og blant annet fått art nummer 40. Jeg burde nok la meg inspirere og skrive litt her igjen 

• Like 2

Det har blitt langt mellom turene mine til Bontelabo de siste årene, men nå er jeg oppe i 15 havmus bare fra bonten. Videoen er forresten fra to kveldsturer med et par dagers mellomrom. Jeg hadde også en tur til andre siden av skuteviken tidlig i oktober der jeg fikk 3 havmus på en kveld. Det er jo kjekt når man kommer tilbake til et fiske man ikke gjør så ofte lengre...

Rødhaien henger en del høyere ja, så skulle gjerne hatt et gjensyn med en sånn. De har jeg bare fått to av, begge på bonten i 2016 og 2021, mens havmus har jeg fått rundt 40 av.

Art nummer 40 på bonten er kult, og en fin anledning til å kjøre en oppdatering!

• Like 2