Gå til innhold
Fiskersiden

Abbor på speed!


Oz
 Share

Recommended Posts

De oppfører seg som abbor på speed, og når de samler seg på grunt vann for (antagelig) gyting er de mer agressive enn noensinne.

Jeg har ikke tall på hvor mange vi fikk, hvor mange vi rista av i overflata eller hvor mange vi mista. Kroka en, og sju, åtte stykker fulgte etter den opp til overflata. Fikk ved et par anledninger fiskene til å hoppe klar av vannet. Flygende fjesing... Ikke helt ønskefisken...

7157311683_2225847e94_h.jpg

7157312529_bf04b4681f_h.jpg

7342172562_1982e3d16f_h.jpg

7342513750_b994eb0c30_h.jpg

Kul fisk. Plagsom fisk. Og litt skummel fisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger :)

Utrolig kule bilder, men ser at man kan ha litt blanda følelser til "fjesing-bonanza" :)

Så definitivt blanda følelser... Særlig siden vi hadde glemt tang, og de gamle hanskene til Chris hadde et par hull her og der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monsteret fikk jo forsiden av VG på fredag jo!

"Hundretalls skades i sommer"

"Helvetesfisken gir ekstrem smerte"

"-Det var verre enn å føde barn" -Offer: Sølvi Strand (44) Tjøme.

Fantastisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Breaking news! Føding er ikke vondt i det hele tatt! Vi har blitt lurt!

Etter gårsdagens lille eksperiment, som inneholdt en fjesingpigg og min venstre pekefinger, kan jeg melde at å føde ikke gjør spesielt vondt. Man blir litt øm og stiv i fingeren, men ellers medfører det ikke rare ubehaget. Til nyttig info for alle fedre der ute. Ikke la dere lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra pioneer-arbeid Oz! Få opp N, og flere variabler så har vi en publikasjonsmulighet her! Nå gjelder d bare å samle inn flere idioter som stiller opp som forsøksdyr.

Siden jeg føler meg mer hjemme i sosialvitenskapen er jeg mer fan av kvalitative studier, og denne undersøkelsen her skal jeg love deg det er kvalitet over. Begynn å skriv, lille akademiker! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.