Triturus Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Hvis noen var i tvil. Vi gjentar suksessen fra 2013 og inviterer herved til DET ANDRE ÅRLIGE NORGESMESTERSKAPET I SJØISFISKE PÅ LØGNIN, 1. FEBRUAR 2014! Nytt for 2014 blir blant annet utvidet konkurransetid og mulighet for å delta i lagkonkurranse. Vi har i tillegg innført deltakeravgift for å kunne sikre et solid arrangement og gode premier også denne gang. Sted: Løgninfjorden i Namdalseid i Nord-Trøndelag (kart). Tid: Lørdag 1. februar, med forbehold om isforhold. Fisketid: 9-17. Klasser: Åpen (alle), Junior (under 18) og lag (2-manns). Juniorer deltar automatisk også i åpen klasse. Konkurransetype: Poengfiske mot gitt grunnvekt, vi kommer tilbake til grunnvekter og oppdatert reglement. Registrering: Fredag 19-22 og lørdag 8-8.30 på Lyngen Fjordhotell (kart). Premieutdeling: Lørdag kl 20.00 på Lyngen Fjordhotell. Overnatting: Lyngen Fjordhotell (416 43 940) (NB: FULLBOOKA), Børstad hotell i Namsos (http://www.borstadhotell.no) eller Namsen Motor Hotell Namsos (http://www.namsenhotell.no/). Forhåndspåmelding: Åpen klasse: 200,- junior 100,- Man kan i tillegg delta på ett 2-mannslag for kr 50,- ekstra per person. Påmelding gjøres på konto 1206.49.90568 innen 24.01.2014. Merk betalingen med NM2014, samt fullt navn, klasse og evt. lag. Eksempel: "NM2014 Ola Sørmann, Åpen, Team Dorull." Blant de forhåndspåmeldte trekker vi en premie til en verdi av kr 1000. Påmelding konkurransehelgen: Åpen klasse 300,- junior 150,- 2-mannslag: 100 kr ekstra per person. Påmelding gjøres på hotellet fredag 31.01.2014 kl 19-22, eller kl 8-8.30 før konkurransestart lørdag 1.2.2014. MERK: Både forhåndspåmeldte og etterslengere må registreres i sekretariatet på Lyngen Fjordhotell fredag 19-22, eller lørdag 8-8.30. For de som er tilstede hele helga kjører vi i tillegg i gang et uoffisielt og gratis "sprint-fiske" fredag 31. januar frem til kl 19 (valgfri starttid). med premier til størst og mest poenggivende fisk. Her er noen smakebiter fra det første arrangementet: Vi vil takke alle de 89 deltakerne som var med i 2013 for at det ble en uforglemmelig helg, klarer vi å overgå dette i 2014? Vi har samlet all relevant informasjon om NM på denne siden. Join også Facebookeventen! Dette gleder vi oss til! Med hilsen NKML Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon-Eirik Brobak Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Kjørestrekning: 951,4 km Kjøretid ca: 13 tm 18 min Tid på ferge ca: 39 min Eg stille forhåpentligvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maritim Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Eneste som kan sette en demper på det arangemanget må være ismangel, vi veit at storm og sludd ikke knekker humøret i vertfall, sjønt det det hadde vert trivelig med litt bedre vær enn i fjor. Gleder meg!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FS Admin Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Fett fett fett! gleder meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eika Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 håper det blir like bra i år som det var i fjor for det var jo konge i fjor selv om det var ett drittvær :S men jeg holdt meg tørr og varm så jeg skal ikke klage selv om det kun blei 2stk hvittinger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
potbelly Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 I år blir det bikiniføre garantert..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Gledermeggledermeggledermeg! håper det blir like bra i år som det var i fjor for det var jo konge i fjor selv om det var ett drittvær :S men jeg holdt meg tørr og varm så jeg skal ikke klage selv om det kun blei 2stk hvittinger Kanskje du skal legge igjen spriten på rommet i år og fiske litt isteden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aspen Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Kjempetiltak. I år må jeg bare få til å komme. tenkte kanskje på å ta fly, og hvordan blir det da å få med feks isboret ? Noen som vet råd, eller kan det dukke opp muligheter for lån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
potbelly Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Ikke noe problen å få med bor etc. Eller pulk. Pakkes godt og sendes som spesalbaggsje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahamm Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Fanken, da er jeg på jobb Har den hvittingen din blitt to nå Eika? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triturus Posted October 16, 2013 Author Report Share Posted October 16, 2013 Det var teit Anders, skulle hatt scooter-kompetansen din :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 (edited) NEEEEEEEEEEEEEII! Er Lyngen fjordhotell fullbooka?? Krise!! Edited October 17, 2013 by skrekkjager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsalte Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 teltplass på isen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
potbelly Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Det er mulig på andre hotell! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triturus Posted October 18, 2013 Author Report Share Posted October 18, 2013 Lyngen Fjordhotell er fullbooka, men det er et godt hotellalternativ i Børstad hotell i Namsos. Dessuten setter vi opp stort telt på land innafor der vi fisker (til start- og innveiing), her kan man sove hvis man vil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Lyngen Fjordhotell er fullbooka, men det er et godt hotellalternativ i Børstad hotell i Namsos. Dessuten setter vi opp stort telt på land innafor der vi fisker (til start- og innveiing), her kan man sove hvis man vil.På land<3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cb Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 Dere får håpe på mindre vind enn i fjor. Sjøl spiller jeg i Boston den dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 Dere får håpe på mindre vind enn i fjor. Sjøl spiller jeg i Boston den dagen. Strengt tatt tror eg ikkje me trenge å håpe. Verre enn i fjor e umulig, så d blir mindre vind i en eller annen grad garantert Synd du ikkje får blitt med i år heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
potbelly Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 Blir det mer vind, sludd og regn i år enn sist år så tror jeg isen ligger på veien og takene på husene er borte, og alle trøndere har fått blåst bort både bart og skjegg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 Til vinteren må jeg få be om at alle fra FS går med navneskilt med nicket sitt på sånn at jeg vet hvem alle de skumle folka jeg prater med er.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Har alltid navnskilt på genseren jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johansen Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Har alltid navnskilt på genseren jeg. Imponerende at du har lansert saa mye bra utstyr helt paa egen haand.. http://www.foxrage.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin S Posted November 19, 2013 Report Share Posted November 19, 2013 Har altfor store forventninger til dette her, jeg fisker for lite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvorhg Posted December 26, 2013 Report Share Posted December 26, 2013 Noen som vet hvordan det ligger an med isen med tanke på temperaturen og uværet den siste tiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted December 26, 2013 Report Share Posted December 26, 2013 Har ikke lagt seg stabil is enda. Har bare liggi max 4-5 dager i strekk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts