Gabrielsen Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Kalenderbidraget mitt i år er rett og slett en film med klipp fra fisket mitt så langt i 2013. Den er filmet med både ”vanlig” videokamera og GoPro, og bærer kanskje litt preg av eksperimentering med sistnevnte. Skulle gjerne også hatt litt mer tid til redigeringen, men skitt au Filmen dekker på ingen måte alt fisket mitt i år, det er en god del turer filmkameraene ikke har vært med, noen plasser ønsker jeg ikke å vise film fra, og mye av fisket mitt foregår i mørket og da er det ikke så gode filmeforhold. Noen scener ble også for dårlig filmet pga typiske nybegynnerfeil. I tillegg hadde jeg råmateriale fordelt på to Pcer og med litt dårlig tid fikk tilfeldighetene styre noe i valget på hva som ble med og ikke ble med. Spesielt fra Sørlandet er det scener jeg jeg gjerne skulle hatt med men som jeg ikke rakk. Men mye ble med og jeg synes det ble en bra film – og håper de som velger å se på den synes det er vel anvendte 7 minutter. https://vimeo.com/81752716 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 EKTE fiskeglede, formidlet på en fin måte. Dette kan likes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Knall video Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Fin luke. Passe "lesing" før man går på jobb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk og rask Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Herlig video, Gabbe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Glimrende men det var nå litt mye fettfinne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torvaldtåke Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Takk for bra film! Bra klipt sammen og mye stor fiskeglede! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Flott videoluke Gabrielsen! Får satse på du får litt bedre filmeforhold på Løgnin i vinter GoPro e genialt, men uten extrautstyr så kan lyden ofte bli litt tynn. Film fra turer e noe av d kjekkaste eg vett å se tilbake på, og har angra mye på at ting ikkje blei filma i ittekant. Problemet vårt blir ofte at vi glemmer kamera i baggen eller "ingen har tid" til å fokusere på å få gode opptak. Videoredigering i etterkant tar jo også tid, men guu så kjekt d e å se på et ferdig produkt fra dine beste fiskeminner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krishau2803 Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Bra film! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin S Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Så ut som en dyr fisketur, det første klippet? Veldig fin video, en inspirasjon for å dra med ungene ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 Kjempe bra film! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjellArne Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Kjempebra! Tommel opp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Flotte saker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-Bear Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 knall video! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Ricco Seiboth Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Topp video kjempe kjekkt og ser på gralla med mye bra fisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
øysteiin Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Flott video, mye fiskeglede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Underholdende, variert og fin oppsummering av fiskeåret ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan_ Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Noen andre som har problemer med at vimeo videoer bare hakker for tida? Er umulig for meg å få sett noe som ligger ut der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Dette var kjekt å nyte et glass vin til. Fabelaktig herr gabrielsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted December 19, 2013 Author Report Share Posted December 19, 2013 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts