Gå til innhold
Fiskersiden

Video: This is NKML


 Share

Recommended Posts

Litt usikker på kva for ein del av forumet som passa pest her, håper eg traff.

Vi i NKML har fått oss ein ny, fin skrytevideo som vi er veldig kry av. Her har Irvin lagt ned eit betydeleg arbeid i innsmaling og klipping av all video vi hadde tilgjengeleg, så vi vil jo helst at flest mogleg får sett den! :)

Ein pompøs egotrip/eigenreklame, kanskje til og med litt småkvalmt og anti-jantisk? We don't care. NKML feirar seg sjølv! :D

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig blanding og regissering !!! At det var 1 god del dose vikingromantikk som minte meg om " The Vikings" var krydderet :) Jeg spådde for lengst at den blandingen av galskap dere fikk til der i Midt Norge var med på å skape flere nye generasjoner med sportsfiskere ( selv om noen av dere er små gærne ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du traff :)

I hvert fall meg :)

Synd at jeg ikke har fått abonnere på kanalen din før nå.

Jeg synes filmene du har lagt ut er skikkelig gøyale og inspirerende.

Kort sagt bra greier :)

Keep em coming !!

Det er Irvin sin YouTube-kanal, her på FS heiter han Triturus. :)

Kjekt at du likte den! :)

Herlig blanding og regissering !!! At det var 1 god del dose vikingromantikk som minte meg om " The Vikings" var krydderet :) Jeg spådde for lengst at den blandingen av galskap dere fikk til der i Midt Norge var med på å skape flere nye generasjoner med sportsfiskere ( selv om noen av dere er små gærne ;) )

Ja, musikken var ikkje tilfeldig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, musikken var ikkje tilfeldig. ;)

Regnet med det svaret , ja. Deres forfedre turte tross alt å være "gærne nok" til å velge 2. veier , samt å skape historie ( akkurat på samme måte som mine ;) ) Man får ikke det til uten :Å :

***** The System

Bildschirmfoto-2014-03-19-um-17.02.12.jp

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imponerende filmteknisk, god redigering. Men alt for straight! Har ikke dere i NKML et image å forsvare? ;)

Jo, se på dette som en engangsforteelse, et utypisk, spedt og flyktig forsøk på å utvide appellen. Men frykt ikke, vi er tilbake der vi skal være før du aner..

Takker ellers for fine ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.