Atle Høidalen Posted December 16, 2021 Report Share Posted December 16, 2021 Har du det som skal til for å bli Årets havfisker i Norge? Sitter du på den magiske grand slam-formelen? Vet du hvor de virkelig store, havgående fiskene holder seg? Er du kanskje ekspert på de mindre artene på grunt vann? Eller kanskje du bare rett og slett har lyst på en ekstra unnskyldning til å ta deg en fisketur? Da er Havfisker´n 2022 konkurransen for deg! I 2022 går Endre Hopland inn på arrangørsiden og vil være med og fronte konkurransen gjennom det kommende året! Vi jobber for tiden med siste finpuss på konseptet og lansering er rett rundt hjørnet! Følg med 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted December 16, 2021 Report Share Posted December 16, 2021 Ekstra unnskyldninger er alltid fint. Gleder meg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Høidalen Posted December 20, 2021 Author Report Share Posted December 20, 2021 Da har vi åpnet for påmelding, konkurransen starter allerede 1. januar og varer ut november. Håper å se flest mulig av dere som deltakere! https://www.havfiskern.no/post/hjertelig-velkommen-til-havfisker-n-2022 Hilsen Atle og Endre 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiskemannen Posted December 20, 2021 Report Share Posted December 20, 2021 Gøy med nye regler og flere klasser. Jeg er påmeldt så får vi se om det blir som støttemedlem i år også :-D 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted December 20, 2021 Report Share Posted December 20, 2021 3 minutter siden, Fiskemannen skrev: Gøy med nye regler og flere klasser. Jeg er påmeldt så får vi se om det blir som støttemedlem i år også :-D Ja, topp med en «Indre Oslofjord- klasse» for oss brakkvannsfiskere. Jeg skal melde meg på. Trenger litt inspirasjon nå som det ikke blir Colibri-cup. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Høidalen Posted December 20, 2021 Author Report Share Posted December 20, 2021 (edited) Flott at dere stiller opp Ølgylt, Fiskemannen og TT. Grand slam sjøørret, havabbor og makrell er skreddersydd nettopp for de som bor rundt Oslofjorden, og når CPC ikke kommer til å kjøre var det helt naturlig å innlemme de artene i konken. Edited December 20, 2021 by Atle Høidalen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted December 21, 2021 Report Share Posted December 21, 2021 I`m in! Målet er å banke TT.... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted December 21, 2021 Report Share Posted December 21, 2021 35 minutter siden, erik skrev: I`m in! Målet er å banke TT.... Hansken er plukket opp! Og dermed er jeg også påmeldt. Det overordnede målet er å få fisk inn på lista ... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted December 21, 2021 Report Share Posted December 21, 2021 Likte det med 18 tellende arter av 24. Da unngår man nemesisarter 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsen Posted December 22, 2021 Report Share Posted December 22, 2021 Veldig kjekk konkurranse - anbefales! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted December 23, 2021 Report Share Posted December 23, 2021 (edited) Den 22.12.2021 at 12.09, Davidsen skrev: Veldig kjekk konkurranse - anbefales! Helt enig! Vi mangler bare litt «hav» her østpå …. Edited December 23, 2021 by TT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts