erik Posted November 28, 2022 Report Share Posted November 28, 2022 Vi forsøker å lette byrden for alle med en sportsfisker på gave-listen sin, og har publisert både en film og en artikkel om temaet: Les mer på bloggen: https://teamcolibri.blogspot.com/2022/11/julegavetips-til-sportsfiskere.html Og Youtube: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted November 28, 2022 Report Share Posted November 28, 2022 Ikke dumt det der. Men jo, man kan gå feil med eddyjelly. Den er altfor bra til lyr, og det er en agn- og tidstyv man kan spare seg for. Et knippe ownerkroker burde også være på listen, da det er gave som kan sendes i posten uten at frakten koster like mye som et middels ekkolodd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted November 30, 2022 Report Share Posted November 30, 2022 «Tid» er spot-on for min del! Hvor får man kjøpt det … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted November 30, 2022 Report Share Posted November 30, 2022 1 time siden, TT skrev: «Tid» er spot-on for min del! Hvor får man kjøpt det … På eiendomsmarkedet. Der er visst delt tid vanlig salgsvare 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted December 1, 2022 Author Report Share Posted December 1, 2022 11 timer siden, TT skrev: «Tid» er spot-on for min del! Hvor får man kjøpt det … Siden jeg bor på Oslo vest er det opplagte svaret; hos formidlere av au pair. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted December 1, 2022 Report Share Posted December 1, 2022 tid er jo den viktigste faktoren, men dessverre vanskelig å få i julegave. Men generelt er gavekort bedre enn konkret utstyr, for det er sjelden noen har såpass innsikt at de vet helt hva en kresen fisker ønsker seg eller trenger...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted December 1, 2022 Report Share Posted December 1, 2022 2 timer siden, erik skrev: Siden jeg bor på Oslo vest er det opplagte svaret; hos formidlere av au pair. Hæ? Er ikke du Bærums-ramp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted December 1, 2022 Author Report Share Posted December 1, 2022 30 minutter siden, TT skrev: Hæ? Er ikke du Bærums-ramp? Kremt jo. Bærum ligger som kjent vest for Oslo..... (Ro, ro) Dog oppvokst i Holmenkollen, kanskje enda mer Oslo vest enn dagens adresse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted December 1, 2022 Report Share Posted December 1, 2022 (edited) 36 minutter siden, erik skrev: Kremt jo. Bærum ligger som kjent vest for Oslo..... (Ro, ro) Dog oppvokst i Holmenkollen, kanskje enda mer Oslo vest enn dagens adresse. Skjønner, hjertet ditt ligger fremdeles i Oslo-Vest, lissom Jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt. Jeg er oppvokst på Lilleaker. Selv om jeg insisterer på at jeg flytta der ifra mens det ennå var arbeiderstrøk .... Edited December 1, 2022 by TT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted December 1, 2022 Report Share Posted December 1, 2022 Fiff. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts