Gå til innhold
Fiskersiden

Mann!


cb
 Share

Recommended Posts

Man er da ikke MANN før man kan spise skikkelig! middag! Mulig jeg bør holde kjeft, da min kroppsbyggende bror senket en stor Peppes på under 7 minutter, men som tapte for en feit slask fra Drammen som senka samme lefsa på under 4 minutter under NM i pizza for endel år siden. Allikevel fikk jeg høre det når jeg banka nedpå en full middag bestående av en hel Vossakorv, en hel pakke kålrabistappe, en hel pakke kompe samt rause mengder poteter. (alt dette klokker inne på 2,5 kilo+). I tillegg ble det hele rundet av med en hel pakke rødgrøt samt en halvliter melk. (en ekstra kilo der også)

Vakke så verst! Turen på ramma etter meg på toget var neppe noe å trakte etter. Spyrgsmaulen er dermed: Hvor mye har egentlig folk spist?

Jeg får begynne småpent her med en wok-middag. Begynte på 2 x 1,9 kilo, endte opp på null: Avsluttet pent med sjokolademousse. Gjett hvem som skrapet bollen?

DSC_8739.jpg

DSC_8743.jpg

Utover det har jeg under beltet senking av en burger på 1,8 kilo i USA, samt to store Peppes på kjappen, men jeg tipper jeg blir grusa rått av andre på forumet her. Hvem eter mest?

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persen er en Sjøloftet pizza, en halvannen liter cola, og en halv boks is, da var den kvelden kjørt. Det gjorde vondt å skifte kanal på tven. Varmet opp med ingen frokost og lunsj.

(Tilsvarer vel en stor Peppes for de som er så uheldige å ikke vite hva Sjøloftet er :( )

Men den wokmiddagen din står det jaggu meg respekt av cb! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En påsa med hoffsopphøgde og en pakke med bigone hamburger går ned. Eller samma påsan med opphøgde og to litt røsslie nakkekotteletter grilla. Trixet er at jeg er klar for frokost dagen etterpå også. Tross detta ligger matchvekta kun på rause 80 kilo og det må nesten en mann veie synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par veker sidan var eg på "grillfest" og stappa eg i meg ein marinert "sparerib", på 800 gram (minus alle beina sjølvsagt), etterfulgt av 400 gram marinert lammefilet og 500 gram potetsalat. Deretter vart det ca 1,2 - 1,4 liter vin, 3-4 halvliterar, ei flaske Minttu... ;), og ei halv flaske med noko ferskensprit/skvip.

Men på søndags morgen har eg det med å vege omtrent 5-7 kilo mindre enn det eg gjorde 12 timar før... merkeleg. :)

Har diverse andre meritter, som gjerne involverar pizza, taco eller biff, men har ingen "vitale mål" på dette. Har ein uvane med å ete veldig mykje, alt for sjelden.

Artig dette med avføring forresten, etter eit nash med ukjente antal liter kaffi, drit eg rett å slett...kaffi. Det luktar kaffi, ser ut som kaffigrut. Og det svir. Etter eit tacomåltid...ja så luktar det taco, og det er artig når maiskorna flyt.

Takk for mat. :)

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du i tillegg går ned i vekt viser jo bare at du gjør alt riktig. :)

Utover veka legg eg på meg same sum, og på laurdag er eg i matchvekt igjen. Så eg bør kanskje ha denne dietten KVAR dag, for å holde kurven peikande nedover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover veka legg eg på meg same sum, og på laurdag er eg i matchvekt igjen. Så eg bør kanskje ha denne dietten KVAR dag, for å holde kurven peikande nedover?

For meg ser det ut som du har funnet den perfekte rytmen,så la det være med det.Er også redd for at selve matbudsjettet ditt ville fått en alvorlig knekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par veker sidan var eg på "grillfest" og stappa eg i meg ein marinert "sparerib", på 800 gram (minus alle beina sjølvsagt), etterfulgt av 400 gram marinert lammefilet og 500 gram potetsalat. Deretter vart det ca 1,2 - 1,4 liter vin, 3-4 halvliterar, ei flaske Minttu... :lol:, og ei halv flaske med noko ferskensprit/skvip.

Men på søndags morgen har eg det med å vege omtrent 5-7 kilo mindre enn det eg gjorde 12 timar før... merkeleg. :)

Har diverse andre meritter, som gjerne involverar pizza, taco eller biff, men har ingen "vitale mål" på dette. Har ein uvane med å ete veldig mykje, alt for sjelden.

Artig dette med avføring forresten, etter eit nash med ukjente antal liter kaffi, drit eg rett å slett...kaffi. Det luktar kaffi, ser ut som kaffigrut. Og det svir. Etter eit tacomåltid...ja så luktar det taco, og det er artig når maiskorna flyt.

Takk for mat. :)

Jøss, studere du dritten din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par veker sidan var eg på "grillfest" og stappa eg i meg ein marinert "sparerib", på 800 gram (minus alle beina sjølvsagt), etterfulgt av 400 gram marinert lammefilet og 500 gram potetsalat. Deretter vart det ca 1,2 - 1,4 liter vin, 3-4 halvliterar, ei flaske Minttu... :lol:, og ei halv flaske med noko ferskensprit/skvip.

Men på søndags morgen har eg det med å vege omtrent 5-7 kilo mindre enn det eg gjorde 12 timar før... merkeleg. :)

Har diverse andre meritter, som gjerne involverar pizza, taco eller biff, men har ingen "vitale mål" på dette. Har ein uvane med å ete veldig mykje, alt for sjelden.

Artig dette med avføring forresten, etter eit nash med ukjente antal liter kaffi, drit eg rett å slett...kaffi. Det luktar kaffi, ser ut som kaffigrut. Og det svir. Etter eit tacomåltid...ja så luktar det taco, og det er artig når maiskorna flyt.

Takk for mat. :)

Du må huske å fordøye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiste netopp 11 og en halv cheese burgers. Alt jeg kan si er at det ikke er å anbefale,grunnen til at jeg spiste så mye var et veddemål

Betyr det at joggeturen vår i kveld går ut ???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk amok på søndagsbuffet spis-så-mye-du-vil opplegg på den lokale kinarestauranten i fjor, og kunne hverken gå eller kjøre bil etterpå. Kaldsvetta og ble helt utslått, og vurderte faktisk en tur på sykehuset. Kunne jo ikke spy opp maten heller. Hadde jo betalt 99.- for herligheten... Umulig å si hvor mye jeg spiste den kvelden, men det var nære på at ballingen sprakk. Jeg budsjetterte ikke med at risen skulle svelle litt ekstra i magen etter ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, endelig en tråd for "viderekomne"! :thumbsup:

Dine prestasjoner ved middagsbordet er jo legendariske Cato. Det drøyeste jeg har vært med på var vel etegildet med fleskeknoker og ertestuing på Nautnes, der Terje hadde laget en rimelig stor kjele. Vi andre spiste nesten til vi spøy og knapt kunne gå, mens du Cato spiste opp resten av kjelen. Respekt! Hvor mange kilo du spiste da vet jeg ikke, men det må jo ha vært endel, for det var jo godt over 10 kilo mat på fem mann, og du spiste brorparten!

Ellers har jo noen av våre fiskesupper i felten fylt godt opp i magen. Persen på pizza er "bare" halvannen stor Peppes, og i mine yngre dager klarte jeg å trøkke nedpå 16 pannekaker. Etter som årene har gått er jeg blitt rent finspist til sammenlikning. Men det som kommer ut er like digert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste halvannen hekto mer spinat med olivenolje og eggehvite til mellommåltidet enn Jan Thomas anbefaler, og det var attpåtil en halvtime før skjema! Da var jeg sulten da...

Håper det er hekto-GRAM vi snakker om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.