Gå til innhold
Fiskersiden

Ny pers på mort


Triturus
 Share

Recommended Posts

Sykt sykt sykt...

Må få testet det vannet der før alt eventuelt er over. Og hvis så skjer synes jeg skulle samlet oss til en gravsession for kanskje et av de råeste vanna i Norge uansett art.

Ca hvor langt får dere de inn? Og hvor dypt ca? Skjønner at man kanskje ikke vil si alt hvis man har knekt koden, men må være lov å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist helg kom Vilhelm nedover for en mortehelg. Det var vind fra en annen verden så resultatet ble forbigått i stillhet. Ferskvannsspesialisten Calle kom en tur og fisket med blåse. Det blev inget.

108087_s.jpg

Igår var vinden stilnet og jeg tok en ny tur på jakt etter kilosfisk. Det ble det ikke, men denne feite saken på 41,5 cm og 880 gram.

108088_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raphaug

Utrolig at jeg måtte bruke den feiteste, styggeste og dårligste duppen av alle, LITE kred til Sverre pga dårlig utlån. Men uansett;

Utrolig kjedelig stor mort du fikk, tipper det var crazy kjedelig, og lykke til videre med satsing etter kilos kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at jeg måtte bruke den feiteste, styggeste og dårligste duppen av alle, LITE kred til Sverre pga dårlig utlån. Men uansett;

Utrolig kjedelig stor mort du fikk, tipper det var crazy kjedelig, og lykke til videre med satsing etter kilos kjedelig!

Tja, Calle, det er den som holder snøret vått, som får fisk. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.