gullfiskern Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Hvis noen er keen på å se en alt for tynn årsrapport kan jeg ta en dag mellom 11 og 15 Vegar. Kanskje jeg får klekt ut noe annet smart enn rapport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onkelkim Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Obbien tar 19 desember. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 12, 2012 Author Report Share Posted November 12, 2012 Hvis noen er keen på å se en alt for tynn årsrapport kan jeg ta en dag mellom 11 og 15 Vegar. Kanskje jeg får klekt ut noe annet smart enn rapport Tynne årsrapporter er gull! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BanJon Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Jeg kan ta feks 17. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Tynne årsrapporter er gull! Da blir det gull på meg <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
obbien Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Obbien tar 19 desember. Det stemmer, jeg går for den nittende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 (edited) 6 spots igjen hvis med regne med Gabrielsen og Oz som dyttes inn der det trengs. Kjør på folkens, vert good hvis kalenderen hadde vært fylt ut FØR desember til en forandring Eg syns denne kalenderen e ein kule tradisjon, som tar litt luven av "rema-10krs-sjoko-kalenderen" på kjøkkenet mitt Forslag til andre som kunne toppa heile driden med fine luker: -Ørud e jo mannen med opplagte muligheter for bildebonanza -Næris fiske jo evig mye, rapportere sjelden, så der må d ver masse å ta av^^ -Bernt Nor med Gullkroken-spesial-nachspiel-rapport -Havålgutta på mørekysten, som i stillhet drar 20+ ål i mengder som oss andre dødelige drar bergnebb -Espen Krogh(Aspen) med guide til vanskelige microarter -Kullin med alt slags drøyt som havne oppi den skutå hans -Lopez som tenke nytt med TrixogMix-hjørna -Adam (Trøndersvensk) med "året eg jekk på ein smell og traff NKPL" -Sølvrevens laksogcognac fra Gaula -Nanablagz med "blanking fra A til Å" + en haug av muligheter med dokker andre som titt og ofte slenge ut fint lese/bilde-stoff til glede for FS-lesere igjennom året! Edited November 12, 2012 by MrVolcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FS Admin Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Jeg er med! Gi meg en luke litt uti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Jeg tar gjerne 14. evt 13. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Jeg kan ta feks 17. Hva skal DU skrive om? Hvordan ta vare på utstyret når det ikke blir brukt? Bjørn - hva mener du jeg skal skrive om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 (edited) Kan sikkert ta en luke vis mangler. Spræll fra Sfk-galskap Edited November 12, 2012 by Heavy met....fish man! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Hva skal DU skrive om? Hvordan ta vare på utstyret når det ikke blir brukt? Bjørn - hva mener du jeg skal skrive om? Døh, det er faktisk en reell problemstilling for flere av oss altså! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordmøring Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Jeg kan ta ei luke. Bare sett opp en dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 12, 2012 Author Report Share Posted November 12, 2012 Nice, begynner å fylles på nuh, ser frem til mye kjempeooplegg! Alle dere som har skrevet at dere fyller inn om det trengs uten å be meg skrive dere opp: den 25 November elns sjekker jeg lista, skriver dere opp på en random dato og sender dere en PM, om det er plass selvsagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Sett meg opp en dato du. Første uka er fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carla Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Hvis noen er keen på å se en alt for tynn årsrapport kan jeg ta en dag mellom 11 og 15 Vegar. Kanskje jeg får klekt ut noe annet smart enn rapport Så har du noen uker på deg ennå til å krydre litt på rapporten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 (edited) Så har du noen uker på deg ennå til å krydre litt på rapporten Yes, I have! Tenker å dra havål og kveit! Eller småtorsk og sandflyndre Edited November 12, 2012 by Sigve A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 (edited) Hva skal DU skrive om? Hvordan ta vare på utstyret når det ikke blir brukt? Bjørn - hva mener du jeg skal skrive om? eg foreslår ein avhandling om identifikasjon av ulike hai-individer i Oslo+! D ønske eg meg til jul Eller du kan programmere et offisielt FS-artsfiskespill! (edit: eller du kan skrive ein slik rapport du lagte i mai, hvis programmering blir stress) Edited November 12, 2012 by MrVolcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Greeeeiiiiiiiit, du bestemmer. Finn på noe lurt så skal jeg gjøre det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 12, 2012 Author Report Share Posted November 12, 2012 Yes, I have! Tenker å dra havål og kveit! Eller småtorsk og sandflyndre Enorme muligheter for rusbrusmeitet småkveit rett utenfor stuedøra di vettu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 (edited) ok sett opp Rage. eg finne på noe til han., så får han beskjed på gmailchat imårå Edited November 12, 2012 by MrVolcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin S Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 For et engasjement. Jeg er avhengig av et par turer før jeg vet om jeg har noe å skrive hjem om, kanskje det blir luke til kalenderen 2013... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BanJon Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Hva skal DU skrive om? Hvordan ta vare på utstyret når det ikke blir brukt? Nå sårer du, Andreas! Jeg trodde du kjente meg såpass godt at du vet ditt eget beste ved å ikke ville vite hva jeg kommer til å skrive om/legge ut bilder av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Rage tar 12des! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts