Gå til innhold
Fiskersiden

Hvem er den råeste ørretjegern på Østlandet?


Bernt N
 Share

Recommended Posts

Ja, hvorfor nevnte ingen Gabbe? Han er vel den som har flest største på meite\spinn på Østlandet vil jeg tro..?

Det var nettopp det jeg gjorde,men det regnes kanskje ikke ? ;D

Han har skrevet flere herlige rapporter,og spesiellt er jeg facinert av harvefisket,en fiskeform som alltid har tiltalt meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og :) ....men hvor er Gabrielsen om dagen? Syntes det er lenge siden den har vært noe rapporter fra den kanten, og det er synd.

Takker for positiv omtale og synes det er veldig hyggelig å bli nevnt i en slik sammenheng.

Det stemmer at jeg ikke har vært så aktiv på forumet (og andre steder for så vidt ) den siste tiden, og det skyldes i hovedsak dårlig tid og økt behov for å gjøre andre ting enn å sitte enda mer foran PCn når jeg har fri. Det skyldes ikke at jeg ikke gidder eller er tom for ideer, for det er stadig ting jeg har lyst til å skrive om. Men tiden strekker ikke alltid til og det er mange ting som prioriteres foran rapportskriving. Men veldig hyggelig å se at de timene jeg har brukt opp gjennom årene på slikt har blitt verdsatt.

Jeg får heldigvis tatt en fisketur både nå og da og det lukter sikkert fortsatt fisk av hendene mine etter gårsdagens tur - og plutselig en kveld får jeg ånden over meg og hiver meg over tastaturet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for positiv omtale og synes det er veldig hyggelig å bli nevnt i en slik sammenheng.

Det stemmer at jeg ikke har vært så aktiv på forumet (og andre steder for så vidt ) den siste tiden, og det skyldes i hovedsak dårlig tid og økt behov for å gjøre andre ting enn å sitte enda mer foran PCn når jeg har fri. Det skyldes ikke at jeg ikke gidder eller er tom for ideer, for det er stadig ting jeg har lyst til å skrive om. Men tiden strekker ikke alltid til og det er mange ting som prioriteres foran rapportskriving. Men veldig hyggelig å se at de timene jeg har brukt opp gjennom årene på slikt har blitt verdsatt.

Jeg får heldigvis tatt en fisketur både nå og da og det lukter sikkert fortsatt fisk av hendene mine etter gårsdagens tur - og plutselig en kveld får jeg ånden over meg og hiver meg over tastaturet :)

Godt å høre det lukter fisk av hendene innimellom :)

Kjenner meg lett igjen i "tidsklemma" mye som skal gjøres på jobb, hjemme, familie osv... Frister ikke alltid å sitte foran pcn hjemme også da.

Edit: ....og beklager til trådstarter for å "kuppe" tråden fra hovedtemaet.

Endret av Stian N E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det lukter fisk av hendene innimellom :)

Kjenner meg lett igjen i "tidsklemma" mye som skal gjøres på jobb, hjemme, familie osv... Frister ikke alltid å sitte foran pcn hjemme også da.

Edit: ....og beklager til trådstarter for å "kuppe" tråden fra hovedtemaet.

Hijacks er underholdene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukjente for de fleste : Jørn Stensberg, Gjermund Negård Andersen,( disse 2 1. er dritt flinke til å binde fluer også ) Cato Røenbakken og Hennig Tell...Rene predatorer som ble født 100 år for tidlig ...men jeg tror ikke de leser fisker sidene . De er opptatt av jakta. Flinke som f..n men tviler på at du får napp hos disse...

Finnes sikker flere i kulissene

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt? :lol:

Får jo prikkedøden som bifangst under meite, lite å gjøre med spinn uans

Lolz! Men nå skal jeg slutte å trolle i trådene til Bernt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.