PeterSL Posted November 19, 2016 Report Share Posted November 19, 2016 (edited) Desember sniker seg innpå fortere enn en mink på vei mot fiskeslo, men tradisjonen fortsetter i år også! Julekalender skal det bli, så alle mann til pumpene! Som vanlig er det en luke hver dag av forskjellige forummedlemmer. Terskelen for å bidra er ikke høy, og det kan være om det meste. En turrapport, en årsrapport, en bildesamling, en quiz eller noe annet du har lyst til å dele. Desember kan være hektisk med skole, jobb, eksamener og familie, så lukens lengde bestemmer du selv. Om du har 3 eller 7000 innlegg på forumet har ingenting å si, alle er velkommen! Skriv et innlegg under hvor du nevner hvilken dato som passer for deg - og den er din 1. Ølgylt 2. Tage 3. Fisk og rask 4. Andersenfisker 5. Rudolf 6. Relaks 7. Trulsolsen 8. Andkr 9. Mark Loftesnes 10. Sebrinaldo 11. lias 12. Eivind Stensrud 13. Stian N E 14. Sigg 15. Cassius 16. PeterSL 17. Mark Troels Oddersborg 18. veg 19. Ambassaduerboy 20. Vik + Arobo 21. Svein Gabrielsen 22. Ulketryne 23. Dan Andre 24. Triturus Edited December 8, 2016 by PeterSL 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relaks Posted November 19, 2016 Report Share Posted November 19, 2016 Repeterer fjorårets 6. desember (Y) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassius Posted November 19, 2016 Report Share Posted November 19, 2016 Kan ta 15 med årsrapport. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Jeg kan ta 13. jeg, vet ikke helt med hva ennå men... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 22, 2016 Author Report Share Posted November 22, 2016 Kun 4 luker er tatt så langt, folkens. Det er god plass og ikke lenge igjen til Desember! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Gabrielsen Posted November 22, 2016 Report Share Posted November 22, 2016 Jeg bidrar gjerne med en luke, men må ta det i siste halvdel Hvis det blir noen tomme luker kan man fylle de med feks: Gjettekonkurranser (hvor mye veier fisken? etc) med eller uten premie Humoristiske avstemninger: Hva er kulest: Torsk eller laks? Hvor i Norge er det best å bo? Oslo eller Kautokeino? o.l. Man kan finne fram et gamle, men supre innlegg og poste det på nytt. Kalle det "Artig minne" feks (Slett den i denne tråden hvis det er aktuelt å bruke den) Og sikkert mye mer. Men kommer ikke på mer i farten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 Jeg er på flyttefot i desember, så sliter litt tidsmessig i år, kan reposte noe gammelt oppgulp fra bloggen hvis du ikke får fylt lukene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lias Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 Kan ta 11. jeg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind Stensrud Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 Kan ta 12. Desember, Tenker å lage en rapport som oppsummerer mine måneder i Nord-Trøndelag og på Sportsfiskelinja på Sund fhs. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 23, 2016 Author Report Share Posted November 23, 2016 Veldig bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Troels Oddersborg Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 Jeg skal nok tage den 17 - hvis jeg altså må skrive på dansk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 23, 2016 Author Report Share Posted November 23, 2016 Det går fint Da setter jeg deg opp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted November 24, 2016 Report Share Posted November 24, 2016 Det ble pokkern så kort frist. Jeg hadde håpt at vi skulle gi beng i dette i år. Men førjulstia er jo preget av at at vi skal stresse rundt og ikke rekke halvparten av det man skulle så jeg følger opp tidligere år med å poste noe den første. Ikke forvent allverdens. Jeg må få tid til en fisketur å skrive om og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 24, 2016 Author Report Share Posted November 24, 2016 Man kan ikke gi beng i tradisjon! Da setter jeg deg opp på 1. Desember 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted November 25, 2016 Report Share Posted November 25, 2016 Synes forresten at Gabrielsens forslag om hvordan man fyller opp tomme luker hørtes smart ut. (gjettekonk. eller quiz mm.) Bidrar Bernt og co. med en premie og en luke eller to:-)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trulsolsen Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 Jeg tar luke 7. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 27, 2016 Author Report Share Posted November 27, 2016 Den 22.11.2016 at 22.32, Svein Gabrielsen skrev: Jeg bidrar gjerne med en luke, men må ta det i siste halvdel Hva sier du? Ikke veldig mange luker igjen. Og til resten: Førstemann til mølla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Gabrielsen Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 1 time siden, PeterSL skrev: Hva sier du? Ikke veldig mange luker igjen. Og til resten: Førstemann til mølla! 21. desember Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 29, 2016 Author Report Share Posted November 29, 2016 (edited) Tre luker igjen å fylle! Det må være flere som kan bidra med noe små skriblerier Edited November 29, 2016 by PeterSL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassius Posted November 30, 2016 Report Share Posted November 30, 2016 Tror du får spørre folk direkte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted November 30, 2016 Report Share Posted November 30, 2016 (edited) Hooked kan vel hoste opp noen små konkurranser? Forøvrig kommer 1 luke et godt stykke utpå dagen i morra, har ikke fått begynt ennå Edited November 30, 2016 by Ølgylt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 30, 2016 Author Report Share Posted November 30, 2016 2 timer siden, Cassius skrev: Tror du får spørre folk direkte. Det er det jeg har gjort den siste uken, hvis ikke hadde det bare vært 2 eller 3 på den listen nå. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted November 30, 2016 Report Share Posted November 30, 2016 Kanonbra jobbet Peter! FS-kalenderen er en tradisjon verdt å kjempe for, så all ære for at du gjør nettopp det. Jeg lover å komme sterkere tilbake i 2017. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 30, 2016 Author Report Share Posted November 30, 2016 1 time siden, erik skrev: Kanonbra jobbet Peter! FS-kalenderen er en tradisjon verdt å kjempe for, så all ære for at du gjør nettopp det. Jeg lover å komme sterkere tilbake i 2017. Kjekt å høre! Kun én eneste luke igjen nå folkens, Fredag 2. Desember. Førstemann får den! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted November 30, 2016 Author Report Share Posted November 30, 2016 Sistemann har meldt seg og lukene er fylt til randen! Alt er klart for desember på Fiskersiden 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts