fishandtips Posted January 27, 2018 Report Share Posted January 27, 2018 (edited) Heisan. Jeg regner med at det er flere enn meg som synes at blysøkker er svært dyrt? Etter en masse om og men så bestemte jeg meg for å støpe mine blysøkker selv, vel jeg har en tendens til å overdrive stort sett alt jeg gjør så er resultatet blitt at jeg har alt for mye/mange blysøkker liggenes. (og dette er en stor irritasjon fra min kone som må flytte de hele tiden.) De fleste av dere vet hvilken egenskaper de flate søkkene har, men for ordenskyld så vil jeg nevne at de fester seg greit til sand og bløtbunn, samt at strøm eks. fra Glomma ikke vil bevege disse, ja det gjelder vel også malstrøm også. Jeg synes også at kasteegenskapene er overaskende gode når en tenker på formene på søkkene. Jeg bruker de minste til bryggefiske og de største til Havål og Havmus, jeg synes også at de passer til enden av Sabiki tackler. Så vist noen er interessert i å kjøpe noen av disse så er min pris ferdig prutet: (i kroner) 1 OZ/28g. = 3,- pr. stk. 1 1/2 OZ/42g. = 3,5,- pr. stk. 2 OZ/56g. = 4,- pr. stk. 3 OZ/85g. = 4,5,- pr. stk. 4 OZ/113g. = 5,- pr. stk. 5 OZ/141g. = 5,5,- pr. stk. 6 OZ/170g. = 6,- pr. stk. Salget er ment til sportsfiskere. Ev. sending avtales, helst hentes Jeg fortsetter med Hexsonal søkker til båt og ekstrem kystmeite. 180g. = 8,- pr. stk. 200g. = 8,- pr. stk 230g. = 8,- pr. stk. Igjen så fortsetter jeg med havfiskesøkker som har en perfekt form som gir mindre avdrift i strøm. 200g. = 8,- pr. stk. 300g. = 15,- pr stk. 400g. = 20,- pr. stk. 500g. = 30,- pr. stk. 650g. = 40,- pr. stk. Her er ett par som er kjempe (pene) søkker, når jeg gir de bort så blir de som får disse svært glad, jeg har ikke råd til å gi disse til alle så jeg selger de for: 60g. = 5,- pr. stk. 90g. = 6 pr. stk. Et greit kystmeitesøkke. 115g. = 5,- pr. stk. Knallgod selvlysende pilk, jeg har den i tre forskjellige selvlysende farger, gul, grønn og rosa. Da det kreves en spesiell blylegering for at de ikke skal være så lett å bøye så de er litt dyre. Jeg selger de uten krok, svivel og blekksprut, men de har splittringer. 160g = 40,- pr. stk. 360g. = 50,- pr. stk. Jeg har ellers en del pæresøkker, de er noe dritt å lage men veldig gode, de har ikke de kjedelige svivlene som stadig knekker, men de er montert med øye. Jeg trenger noen gode overtalelser for å selge disse, men kanskje du klarer å overtale meg? (ja jeg har flere pæresøkker enn det bildet viser) Str. 15g. 25g. 35g. 50g. og 60g. Edited January 27, 2018 by fishandtips 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted January 27, 2018 Author Report Share Posted January 27, 2018 (edited) For spesielt interesserte: Jeg kan legge på coating etter ønske(og avtale), jeg har Camo stein, sand og grønn tangfarge. Eller vil du at søkkene skal synes? da har jeg tre forskjellige selvlysende farger, grønn, gul og rosa. Jeg har (jentefargen rosa uten selvlysende også) + rent hvitt Det er smeltet plast og ikke maling og lakk, og da blir jo de mer miljøvennlig også da plast bruker hundredevis av år på å bli nedbrutt. Edited January 27, 2018 by fishandtips 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted February 26, 2018 Author Report Share Posted February 26, 2018 Takker for bra interesse, jeg har fortsatt mye igjen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted March 4, 2018 Author Report Share Posted March 4, 2018 Etter mange flere henvendelser så er svaret JA, jeg har fortsatt plenty med blylodd 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolfen Posted March 4, 2018 Report Share Posted March 4, 2018 Takker for den hyggelige praten. Nettopp kommet hjem med en bøtte full av søkker. Virkelig hyggelig kar, og søkkene er helt topp, masse for pengene! Absolutt å anbefale! -Rolf 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor åge Posted March 6, 2018 Report Share Posted March 6, 2018 pris for 400\500\650 gram selvlysende lodd? og har du eventuelt tyngre og? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted March 7, 2018 Author Report Share Posted March 7, 2018 9 timer siden, Tor åge skrev: pris for 400\500\650 gram selvlysende lodd? og har du eventuelt tyngre og? + 10 kr,- pr. lodd med selvlysende coating (4 lag) Har ikke tyngre lodd dessverre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted March 7, 2018 Author Report Share Posted March 7, 2018 Pris for coating (legge på farge) uansett farge. 15g. - 175g. = 3,- kr pr. stk. 180g. - 300g. = 5,- kr pr. stk. 400g. - 650g. = 10,- kr pr. stk. De selvlysende fargene blir coatet med 3-4 lag og de andre fargene blir coatet med 2 lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted March 20, 2018 Author Report Share Posted March 20, 2018 Tråden er aktiv. Jeg reiser til sandebukta til helgen, er det noen som trenger blylodd? Ellers så er prisen på norgespakken 175,- inntil 10 kg. Jupp jupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valemon Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 Kjempefine søkker! Forhåndsbetalte og fikk tilsendt med posten. Tipp topp! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurevenn Posted April 27, 2018 Report Share Posted April 27, 2018 Tipptopp tommel opp. Superhyggelige priser, fin kvalitet og rask levering. Har nå bly i mange år. Takk for handelen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubjo Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 Selger du fremdeles søkker? Har du i såfall noen igjen av de 85gr og 113gr runde? I så fall vil jeg gjerne kjøpe noen av deg :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted June 5, 2018 Author Report Share Posted June 5, 2018 2 timer siden, Rubjo skrev: Selger du fremdeles søkker? Har du i såfall noen igjen av de 85gr og 113gr runde? I så fall vil jeg gjerne kjøpe noen av deg :-) Jeg har plenty med søkker, vist ikke så lager jeg bare nye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubjo Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 Sendte deg en PM :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted June 11, 2018 Author Report Share Posted June 11, 2018 Jeg må dessverre opplyse om at jeg er UTSOLGT for søkker og kommer sterkt tilbake til høsten, håper på forståelse. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristokraten Posted July 12, 2018 Report Share Posted July 12, 2018 Hei! Er det fortsatt tomt for søkker hos deg? Hvis ikke så kjøper jeg.Hvis nei så venter jeg til du har støpt nye.Er interessert i de flate søkkene,og gjerne med coating.Skal brukes i Glomma-strømmen:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvtor Posted August 21, 2018 Report Share Posted August 21, 2018 Den 11.6.2018 at 14.56, fishandtips skrev: Jeg må dessverre opplyse om at jeg er UTSOLGT for søkker og kommer sterkt tilbake til høsten, håper på forståelse. Heisann! Har du fått laget en ny forsyning med søkker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gjeddekake Posted August 22, 2018 Report Share Posted August 22, 2018 Subscribe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Ramstad Posted August 25, 2018 Report Share Posted August 25, 2018 Er også int i søkker, send meg gjerne en pm om du har inne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishandtips Posted August 26, 2018 Author Report Share Posted August 26, 2018 Jeg er ikke i rute dessverre. jeg gir beskjed når jeg har 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvtor Posted January 29, 2019 Report Share Posted January 29, 2019 Den 26.8.2018 at 10.57, fishandtips skrev: Jeg er ikke i rute dessverre. jeg gir beskjed når jeg har Hei @fishandtips, har du fått laget flere søkker? snart klar til meiting igjen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Ramstad Posted May 25, 2019 Report Share Posted May 25, 2019 i rute igjen snart? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonrober Posted December 26, 2019 Report Share Posted December 26, 2019 For et kjempetilbud! Blir der flere søkker? Jeg vil gjerne handle:)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrønderFiskeren Posted December 27, 2019 Report Share Posted December 27, 2019 Lager søkker sjæl i Trondheim om noen er på utkikk. Alt fra 50 gram til 650 gram. Bare ta kontakt! Støpt i skikkelige former, så funker og ser ut som de i butikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif123 Posted June 12, 2020 Report Share Posted June 12, 2020 Den 27.1.2018 at 13.51, fishandtips skrev: Er inntresert i blysøkker Her er nr. mitt 46537053 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts