Ølgylt Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 Åpning er åpning. Får krysse fingrene for mere fisk og mindre is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 6 timer siden, Ølgylt skrev: Åpning er åpning. Får krysse fingrene for mere fisk og mindre is Der krysses! Akkurat denne turen var primært lufting av gutta i et forsøk på holde dem borte fra skjermer en stakket stund. Men jeg har en tendens til "tilfeldigvis" å legge slike turer i nærheten av vann. Denne gangen ble det bom, men jeg fikk flere ørreter på tilsvarende snikfiske i fjor vår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 10 minutter siden, TT skrev: Der krysses! Akkurat denne turen var primært lufting av gutta i et forsøk på holde dem borte fra skjermer en stakket stund. Men jeg har en tendens til "tilfeldigvis" å legge slike turer i nærheten av vann. Denne gangen ble det bom, men jeg fikk flere ørreter på tilsvarende snikfiske i fjor vår. Rart med det der. Hver gang jeg fant ut at døtrene mine trengte lufting så var det helt tilfeldig nært vann det ble 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts