Juniortroller Posted May 4 Report Share Posted May 4 Er på jakt etter Dipsy Diver i ulike vekt og størrelser, helst magnum. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatCat Posted May 5 Report Share Posted May 5 Etter et raskt søk finner jeg ikke Dipsy Diver her til lands, men det ser ut som Fladen har laget noe lignende som de kaller Disc Diver https://www.sportfishtackle.no/no/artiklar/fladen-disc-diver-round-87mm.html?geonotice_country=NO&g_currency=NOK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted May 5 Report Share Posted May 5 Kan se ut som det er utsolgt hele veien ja. Jeg var innom Fladen-butikken på Nordby i helgen og de hadde. Vær obs på at en stor Dipsy legger skikkelig press på stang og stangholder. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted May 5 Report Share Posted May 5 2 timer siden, erik skrev: Vær obs på at en stor Dipsy legger skikkelig press på stang og stangholder. Jeg har så vidt forsøkt å dorge med Dipsy, og droppet det ganske raskt på grunn av dette. Den legger et ganske brutalt press på utstyret, som ikke kan sammenlignes med blyparavaner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juniortroller Posted May 7 Author Report Share Posted May 7 (edited) Er klar over det. Men Uglystikene, sneller og stangholderene mine skal klare den brasen greit. Bruker både blyparavan og den nest største dipsyen i dag. Jeg får lete litt videre, finner vel noe til slutt. Edited May 7 by Juniortroller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted May 7 Report Share Posted May 7 9 hours ago, Juniortroller said: Er klar over det. Men Uglystikene, sneller og stangholderene mine skal klare den brasen greit. Bruker både blyparavan og den nest største dipsyen i dag. Jeg får lete litt videre, finner vel noe til slutt. Ugly-Stik tåler det, men de bøyer seg jo forjævlig, Man vil helst ha en stang som er litt stivere til noe som drar såpass hardt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abbor Posted May 7 Report Share Posted May 7 Daiwa har stenger spesielt beregnet for Dipsy Diver. Heter enten noe med Dipsy Diver eller har DD i modellbetegnelsen. Har et par stykker som er rimelig stive. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted May 8 Report Share Posted May 8 Trolling.no har muligens fortsatt noen dipsy diver på lager. Kjøpte største varianten der for noen år siden med tanke på å prøve å dorge sei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts