MrVolcom

Ny Brosme pers!

Recommended Posts

(PS! fiskevatn.no e fortsatt nede, så lastet opp på en annen side, men då blei bildene mega store, så la bare ved linker)

edit: tror bildene funke nå

Skulle bli me 2 tyske Phd studenter fra NTNU i en gammel robåt. Prøvde først en liten Evinrude motor fra tidlig 70 tall, men den gikk varm å stoppet :D , så måtte hente 6hken min fra gummibåden og "freste" ut i Ila bassenget.

250520100651e479fa5f67a74082b3.jpg?71

En del vind og drift gjorde d vanskelig å ligge utpå, men vi la oss på ca 120m. Maxim startet med en brosme på 6,7kg. Den så eldgammel ut med stor hode og lang slank kropp.

Michael fikk sin første hågjel

250520100626808baa752321468b89.jpg?16

Så begynte d å dra godt på slepet mitt. Ga den god tid, og smelte til. Fullt kjør! D viste seg å være ei brosme på 10,14kg og ny pers for min del! :D Endelig va 10kgs grenså passert! :)

240520100754be025f0d4ad545afb9.jpg?97

25052010061152d4cde01deb4982b5.jpg?37

Greit feide øve rygg og mage!

2405201007308ed809bc2e2d44c5a1.jpg?32

Fornøyde fiskere

250520100620c4f677d741b8449193.jpg?25

Thank you for the trip Maxim and Michael :D

Endret av MrVolcom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med flott brosme, 10+ er en liten milepæl! Du har jo fått flere fine hittil i år, selv har jeg ikke fått en eneste brosme på turene jeg har vært ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 kilos brosmeklubben ønsker deg velkommen, he he.

Grattiz med pers, digg å dra de bassene der opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med vomdiger brosme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det folkens! :(

Så enda "værre" ut når den kom opp me litt ekstra luft når den brøyt overflaten. Då så den seriøst ut som ein medisinball^^

Denne 10kilos klubben er noe eg lenge har hatt lyst å få til, så va et sinnsykt jubel hyl når eg så fisken, og etterfølgende brøl når eg fekk veka ;)

Grattis med kjempe fisk... Må få tatt en gjedde tur i løpet av uka?

Sendt deg PM Kay

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med brosme med BMI på over 30!! En sånn vil eg også ha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med nok ein gromfisk frå Trondheimsfjorden, alltid gøy med nye perser og spesielt på grov djupnafisk. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig fisk! gratulerer! :) Spesielt kvit i buken den der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis, alltid digg med milepælfisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ty folkz :unsure:

Neste mål e å forflytta Lange rekorden min på 8,1kg. Første mål er 10 kg, men her på langå e d jo et mye større potensiale i størrelse i forhold til brosma, så får se ka eg tenke den dagen eg forhåpentligvis passere 10 kg^^ Har jo gode muligheter på Mausund festivalen seff, men hadde vert gøy å fått d til fra gummibåten! Så ut som "ein heilt OK" opplevelse Sverre hadde i sin jolle, me lange over 20kg!! :rolleyes:

Me min "storskute" med 1 fot mer så ska d vel ver plass til ei bittelitt større lange også i teorien;) E låv å drømma....hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om du er kaptein på et jævla hangarskip, en oppblåsbar yacht, så får vi ta en alvorsprat om plasser i Trondheimsfjorden snart. Vesentlig større lange enn den jeg fikk fins beviselig rett utenfor Trondheim, til og med tidvis svært grunt, se f.eks. her: http://www.fiskeklubb.com/div/051209/051209.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var mere min liga når det kommer til Lange :dribble:

P1070179.jpg

Sigurd med storlange jo! :dribble:

Er du også medlem av THK? Gikk dessverre glipp av "Mausen" i år pga kurs i Sveits, dårlig timing...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå