Gå til innhold
Fiskersiden

SOMMMERFERIE! 2010


veg
 Share

Recommended Posts

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott levert vegar, og stor grattis med to pene laks... Stor ære til guilden også, skulle vøri fler av den sorten...

Blir nidelvlaks i år skal du se veg... fisket bra på tilfredset og fossum sistedager, så får prøve litt vis fiskesuget blir for stort.

Gratulerer med dagen også...

Hilsen Kay

Endret av Olsen77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med meget bra fangster Veg :P Dette var rett og slett meget imponerende! Og til Sølvreven må jeg si at du virker til å være en kjærnekar! Trenger flere som deg!

Øyvind

P.S. Gratulerer med dagen :P

Endret av arctic charr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å si at smålaksen tok samme sluk som jeg mistet den "svære" på :thumbsup:

TAKK TEQUILA!!! :)

Bare hyggelig Vegard - og må innrømme at jeg har vært litt spent på om du fikk lov av den Store Reven til å sette på noe av det utstyret jeg sendte oppover til deg :thumbsup: Gratulere igjen og på vegne av alle oss gale laksefiskere på FS-siden så beklager jeg at vi har vært delaktig i å få deg på "kjøret" :) du blir aldri den samme igjen..........

Og gratulerer med dagen - jeg må vente til mandag.... :jig:

Dæffen! Ikke bare lærling i elva, men når det gjelder å dele opp rapportene også. :P

Kommer vel en rapport fra Litj-Master etterhvert også. Ting har skjedd i ei litaelv i kveld. :P

Steike - nå eller....... vi kan ikke vente i all evighet på gode og kjekke nyheter heller... Cåm ån!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og like etter tok han en smålaks, når han endelig skjønte at sluken ikke skulle subbe bunnen som et marksøkke, he he. Med treblekroken nedi steinene. Og han takket ydmykst for hjelpa, he he.

Gjett hvem som måtte taile den ? :rolleyes:

Bare hyggelig Vegard - og må innrømme at jeg har vært litt spent på om du fikk lov av den Store Reven til å sette på noe av det utstyret jeg sendte oppover til deg :rolleyes:

vet du hvor jeg kan skaffe flere av den?? :dribble:

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hvor jeg kan skaffe flere av den?? :rolleyes:

Det er kun i privat eie - desverre så døde han som lagde den altfor tidlig for noen år siden.

Mulig jeg har noen flere + at min fiskekompis har så jeg skal høre med han. Tror ikke han fisker med de lenger. Har også noen som er ro sluker av samme type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en titt på børs og vannføring i nidelva viser at i dag må jeg hvile for i helga :rolleyes:

He he, nå må du roe ned litt Veg, begynte å syntes litt synd på deg jeg :dribble:

Stakkars gutt, tenkte jeg,nå er han helt solgt. Og jeg har "ødelagt" ham. Og han kommer til å bruke altfor mye tid til å fiske. Ikke glem kompisene nåda, og jentene :D

Og gratulerer med dagen også. Du husker hva brodern sa når han kom innom og ville se på den berømte gutten på B/L ?

Da du sa at du ikke kunne fiske idag pga. bursdag.

-"Bursdager kan du feire når du blir gammel" :lolu: Men dette vil du lære etterhvert - Det er ikke noe som heter bursdager midt i laksesesongen, he he. (Dem kan evt. feires i mai, pluss hele slekta)

Send en SMS da, når det begynner å krible igjen :lolu:

Jeg kan jo ikke fiske så mye, det er noe som heter kvoter ;)

Så det er en innmari bra løsning å være engasjert på andre måter (guiding), så er jeg på en måte med i laksefisket jeg også :lolu:

Du skal få prøve deg på fluefiskets finurligheter senere i sommer, du vil få en hyggelig overraskelse, he he. Ingen spøk å dra på en illsint kroklaks på duppen og flua :D

Men du får ønske deg en vadebukse, det er en stor fordel på flere strekk, også når elva går ned ! Ikke farlig i det hele tatt, vi vader kun ut på grunna. Julegave kanskje ?

:D

Litj-reven og reven skal på snikjakt. Regner med at det blir suksess, jeg lover laks på 6-10 kilo !

Kremt, kremt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.