Gå til innhold
Fiskersiden

Lopez stæsj


Eivind Stensrud
 Share

Recommended Posts

Lopez har inngått samarbeid med Sølvkroken og har kanskje mista noko av styringa på distribusjonen av produkta sine? Min er erfaring er at slangene er meir elastiske og toler meir juling fra fisketenner da dei er tjukkare i veggane enn mange andre slanger. Eg veit ikkje kva Lopez meiner om lysvarighet i forhold til andre slanger. Eg er tom for slangene og håpar at Sølvkroken snart gjer dei tilgjengelege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopez har inngått samarbeid med Sølvkroken og har kanskje mista noko av styringa på distribusjonen av produkta sine? Min er erfaring er at slangene er meir elastiske og toler meir juling fra fisketenner da dei er tjukkare i veggane enn mange andre slanger. Eg veit ikkje kva Lopez meiner om lysvarighet i forhold til andre slanger. Eg er tom for slangene og håpar at Sølvkroken snart gjer dei tilgjengelege.

De lyser også langt sterkere enn noen av de andre jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt rart at ikke dette produktet er lettere å finne i butikken :huh: .

Her har man et produkt som overgår det meste på markedet, man har massevis av folk som nærmest står i kø for å kjøpe.

Blir som om Toyota hadde kommet med en ny utgave av Hiace, som hadde mer komfort og mer maskin enn før, og så hadde de latt være å sette den ut i butikkene. :o

Håper dere/vi finner svar på denne gåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg ha sagt noe spydig om Lopez, men fakta er at den er best på markedet. By far.

:) Takk Irvin. Jeg tror vi komme til å løse opp "tvisten" ved 1 god fisketur etter skjeggtorsken og når anledningen byr seg . Har løst koden for arten...Det er bare å søke etter studietur ved Flødevigen ;)

Begynner med å takke for gode tilbakemeldinger :bow: Det er for meg 1 del av lønna...

Vel, som mange nevner her , stemmer det at Nordic Outdoor ( Sølvkroken) har overtatt resepten og konseptet for Elastotube og snelleadapteren. Bortsett fra kvalitetskontroll ved 1. gangs produksjon , har jeg ikke noe videre med førnevnte produkter. Jeg går videre...

Jeg vet i hvert fall at produktene vil bli lettere tilgjengelig for ennå flere en før, samt at det lanseres nye fargetoner , bla. blå, krepsorange , i tillegg til hvitt og signalgrønn . Hvordan den pakkes, selges, når den kommer på markedet ( forhåpentligvis om ikke så lenge) og pris overlater jeg til Sølvkrokens medarbeidere .

Blir litt friere nå og det kan hende at flere av mine tidligere konsepter, samt nye som ikke er blitt vist ennå kommer i hendene til flere kjente aktører. Jeg skal bare klekke egg, andre får ta seg av å lage omeletten ...

Jeg håper at det blir flere og flere " Made in Norway" produkter etter hvert . Laget og utviklet av sportsfiskere for sportsfiskere. Det er mitt mål nå. Å drive produksjonsbedrift og i Norge ble for tøft :hot: Det verste av alt var - er at jeg begynte til og med å miste lysten og fikk aldri tid til å fiske . 1 sted går grensa !!!

Små kvanta til meg , nær vennekrets, gode trofaste kunder og til tiders klubber er moro og givende. Det skal jeg fortsette med :) Plankekjøring derimot er "drepen"... Det begynte å minne meg om min "woblerlageperiode" Produserte opp mot 30 - 40 tusen i ...året og fikk etter hvert "drittlagewobler syndromet" , noe jeg aldri ble kvitt. Det skal ikke skje igjen :)

Til dere som har planer om å gjøre hobbyen om til "yrke" : Tenk dere om !!

Edit : Avslutter med å takke alle dere kunder som har støttet meg ved å handle fra meg. Uten dere og deres tillit , hadde jeg aldri fått det til

Egentlig litt rart at ikke dette produktet er lettere å finne i butikken :huh: .

Her har man et produkt som overgår det meste på markedet, man har massevis av folk som nærmest står i kø for å kjøpe.

Blir som om Toyota hadde kommet med en ny utgave av Hiace, som hadde mer komfort og mer maskin enn før, og så hadde de latt være å sette den ut i butikkene. :o

Håper dere/vi finner svar på denne gåten.

Vel, det er egentlig ikke rart. Jeg har valgt å bruke best råvare til formålet og har produsert i små kvanta . Om jeg skulle gå tradisjonell markedsvei via grossist, butikk og forbrukeren hadde prisen blitt for høyt. Jeg satt igjen med så vidt til at det lønte seg, begrunnet at jeg brukte råvarer av ypperste kvalitet og som bare steg i pris, samt små kvanta. Selv om jeg kunne selge alt som ble produsert , kan ikke kun idealisme betale regninger og fylle kjøleskapet...

Tar meg friheten av å sitere den anerkjente nobel prisvinneren Anatole Frances : «Ingen kan se inn i framtiden, ikke engang de som er med på å skape den.»

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så kjedelig da - her lager jeg en stor bolle med popcorn fordi jeg ser Triturus har kommentert en Lopez tråd og så er alt bre fred og gammen i dammen??

KAn ellers slenge meg på applausen for elastotuben. Nest beste produkt er ikke halvgodt engang i forhold... Ellers kan man til Eivind Stensrud som over lurer på opplading av slanger slenge på tipset som lader fortere og hradere enn det meste annet: Blitz. De fleste har med et lite kamera på tur. Tving blitzen på og brenn av et par glimt med blitzen nær slangen - det gjør susen!! (For oss andre som er så gærne at vi gjerne har med to kameraer, 4 blitzer et par stativ og to bæreposer med ekstrautstyr så holder det gjerne med et blink med "storblitzen". Ellers fungerer det godt å planlegge litt i forkant av nedslipp også og på solirike dager funker det bra å legge takkelet og slangen i sola på vei ut til fiskeplassene...

Var det noen som inviterte til skjeggtorskkonferanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopez-slangen er, som tidligere nevnt, i særklasse best, både på mykhet, holdbarhet og fosforescens! Er nysgjerrig på hva slags selvlysende materialer som brukes, men har foreløpig ikke gjort noen forsøk på å undersøke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.