Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt utseende++


 Share

Recommended Posts

Heisann!

Da har vi oppgradert forumet litt på desktop/laptop og nettbrett. Mobil følger straks.

Det er litt småplukk som gjenstår, spesielt på forumvisning, hvor profilbilder etc tar alt for stort fokus. Dette jobber vi med og regner med å ha fikset ila noen dager.

Om du savner det "gamle" utseende, kan du fortsatt benytte dette ved å velge det nederst i bunn "Change theme - IP. Board".

Håper det faller i smak!

Ps igjen, om du ikke liker det, så bare bytt tilbake nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mer moderne ut. Synes kontrasten mellom helt sort bar og hvitt er for stor. Tror en gråtone hadde fungert bedre visuelt på bar.

Yo!

Hvilken bar tenker du på?

Den med navn og tid/dato på?

B

Er det noen tilpassing til skjerm med høy oppløsning. Nå brukes bare 33% av skjermbredden min og jeg får litt klaustrofobi.

Ctrl+ hjelper litt, men alt blir litt vel stort da.

Hmm - dette har jeg ikke opplevd. Bra du gir beskjed. Send / legg ved en skjermdump er du snill!

Opplever du dette med alle nettleserne?

Fortell gjerne OS, browser og oppløsning.

Bruker hele bredden på mitt nettbrett med 2560 punkters horisontal oppløsning (med Opera og Chrome og original Samsung browser)

Men på PC med Win 7, har jeg samme problem uansett browser.

Takk for feedback!

Det skal i utgangspunktet være 100% responsivt og utnytte formater basert på % og ikke fastsatte pixler.

Så at det ikke er slik på enkelte gjør meg litt forvirret ^^

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hele bredden på mitt nettbrett med 2560 punkters horisontal oppløsning (med Opera og Chrome og original Samsung browser)

Men på PC med Win 7, har jeg samme problem uansett browser.

Sitter med PC med W7 Enterprise nå, og ser det samme. Den fyller ikke ut skikkelig i IE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.