Gå til innhold
Fiskersiden

Donkeyboy til Gullkroken


Fiskersiden
 Share

Recommended Posts

donkeyboy - Crazy Something Normal - YouTube1

Gullkroken er rett rundt hjørnet og nå har vi den sinnsyke æren av å fortelle at årets headliner er ingen mindre enn Donkeyboy!

Fisking er stort i Norge. Men når det gjelder sportsfiske er det snevert. Da hjelper det fælt at et par av gutta i Donkeyboy er glad i å svinge kjeppen, og sammen har de altså valgt å beære oss med å gjøre denne magiske kvelden mulig!

Crazy Something Normal har toppet diverse radiolister i 2014, og gutta har flust med hits på samvittigheten. Frem med danseskoa, her på blir show!

 

The post Donkeyboy til Gullkroken appeared first on HOOKED.no.

Denne artikkelen er autopostet med RSS - Vis hele artikkelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. la oss prøve litt orddeling.. Donkeyboy > donkey >boy.. nei, jeg orker ikke mer.. :o:P

Hadde vært bedre med Walter Trout, men han er nok dessverre indisponibel for øyeblikket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Artig" er ofte ikke ordet jeg leter etter når jeg leter etter ny og god musikk ;-)

Forsåvidt ikke jeg heller, og jeg hadde garantert hatt mer personlig utbytte av å høre Bekkevold dra en 20 minutter trommesolo, enn jeg har av Donkeyboy. Men jeg skal ikke ta fra de at de lager fengende poplåter, sanger som alle kjenner, og tror at det (bl.a.) er oppskrift på god stemning. Hundremillionergangerbedre enn kastratpopen til Truls hvertfall :shiftyninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo gjennomført, folkens. Fiske hele veien. Donkeyboy består av fluefiskere. I fjor var det en annen ivrig fisker som underholdt. Og så er jo husbandet stort sett kjente fiskefjes. Neste år blir det Robson (Green) and Jerome. Minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo gjennomført, folkens. Fiske hele veien. Donkeyboy består av fluefiskere. I fjor var det en annen ivrig fisker som underholdt. Og så er jo husbandet stort sett kjente fiskefjes. Neste år blir det Robson (Green) and Jerome. Minst!

Da blir jeg hjemme neste år i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Issa... Ingen vits å grine over dette. Heilt sikkert lite å gjere med det no uansett, så dykk får heller foreslå tips til neste år? Eg kjem ikkje for musikken uansett, men kjem garantert til å kose meg. Ingen får høyre på det dei vil på fest uansett. :P

Tips til neste år, book desse! :D

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.