TT Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 Da var forumet tilbake etter en lengre dvale. Jeg benytter anledningen til et ørlite godt nyttår til alle. Så lenge vi skriver januar er vel det innafor ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Knurr Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 Bye bye Trump og Fiskersiden tilbake på samme da. Ah, hva mer kan en gammel sjel ønske seg? Hva har vi gjort for å fortjene en slik lykke? Straffen kommer nok i form av et sypike- og krabbeår. Men enn så lenge: Godt nyttår! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 21, 2021 Report Share Posted January 21, 2021 (edited) Må si at 2021 starter over middels bra. Stor takk til Skitt Fiske AS ved Anders som har tatt ansvar her og sørget for å få forumet på beina igjen etter at Hooked gikk nedom og hjem. Edited January 21, 2021 by erik 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted January 21, 2021 Author Report Share Posted January 21, 2021 1 time siden, erik skrev: Må si at 2021 starter over middels bra. Stor takk til Skitt Fiske AS ved Anders som har tatt ansvar her og sørget for å få forumet på beina igjen etter at Hooked gikk nedom og hjem. Takk til Skitt Fiske, ja. Jeg tipper mange av oss har lagt igjen adskillige tusenlapper der, så det er jo godt å se at de er litt "samfunnsbevisste". Så får vi ta ansvar for å fylle forumet med nye innlegg, hvilket for min del betyr at jeg snart må se å komme meg ut på fisking igjen .... Hittil har vinteren (for det har faktisk vært vinter i Oslo) stort sett bestått i ski og skøyter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philip L Posted January 21, 2021 Report Share Posted January 21, 2021 Ja veldig hyggelig å se at forumet er oppe å rusler igjen! er jo en gyllen mulighet for Skitt Fiske som eiere hvis de får til litt engasjement, aktiviteter og reklame! Ellers har det blitt litt isfisking uten resultat for min del. Kalde opplevelser jeg skal skrive om snart! Vinteren går med på å handle inn litt utstyr til dorging/trolling. har fått handlet inn litt stenger, sneller og stangholdere. Mer om det senere. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 21, 2021 Report Share Posted January 21, 2021 Jeg har for så vidt hatt to turer siden sist, den ene la jeg på eksterne artikler nå. Den andre, helgen før, bestod i å prøveborre to hull, så snu rundt og pelle seg på trygg grunn igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philip L Posted January 21, 2021 Report Share Posted January 21, 2021 (edited) Ja sitter å leser artikkelen akkurat nå Erik! Jeg kan jo røpe så mye som at jeg IKKE snudde mot trygg grunn. Kommer et inlegg senere! Edited January 21, 2021 by Philip L 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 21, 2021 Report Share Posted January 21, 2021 Et øyeblikk siden, Philip L skrev: Jeg kan jo røpe så mye som at jeg IKKE snudde mot trygg grunn. Kommer et inlegg senere! Au! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Setter stor pris på at skitt fiske bedriver livredning her. Håper de har planer for bruken av forumet, men uansett har jeg da fremdeles et sted å lire av meg usakligheter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cannonbang Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Slutter meg til her jeg også. Skitt fiske er jo også min lokale fiskesjappe, så dette var hyggelig. Det er kanskje billigere for dem enn å kjøpe reklameplasser av andre også. Godt nytt år til alle forresten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Lopez Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 (edited) Den 21.1.2021 at 11.24, erik skrev: Må si at 2021 starter over middels bra. Stor takk til Skitt Fiske AS ved Anders som har tatt ansvar her og sørget for å få forumet på beina igjen etter at Hooked gikk nedom og hjem. Enig med deg. Takker også Anders fra Skittfiske for at bedriften han representerer bidrar til å holde vedlike FS og alt viktig innhold . FSs kartotek er en del av norsk sportsfiske historie og burde vært fredet og beskyttet . Lenge siden jeg har skrevet noe , men kommer med bidrag etter hvert. Legger til at man bør bytte passord . Jeg ble selv hacked og med passord - mailadresse som jeg kun bruker her på sidene. Editt : Savner - etterlyser panel som viser nye innlegg. Savner tom innleggene fra Gladlaks , og det sier mye l Sitat Edited January 23, 2021 by Martin Lopez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cannonbang Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 (edited) Quote Savner tom innleggene fra Gladlaks , og det sier mye Hei er vinteren så ille? Du trenger en ny hobby Edited January 23, 2021 by cannonbang 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts