Gå til innhold
Fiskersiden

er det ingen moderatorer igjen?


Recommended Posts

5 hours ago, TT said:

Det er ingen som sikter til deg, @sjøsprøyt, selv om ikke alt du skriver er like fiskerelevant.
 

Om du ser på aktivitets-loggen så ser du at det har ramlet inn en hel haug med reklame og annet viss-vass de siste dagene. 

 

Ta diskusjonen til fjellforum, de har et eget underforum for Jakt og Fiske og kvaliteten på diskusjon og svar der er helt på høyde med det du finner her inne. Jeg gidder knapt å besøke denne siden lenger, spam og lite aktivitet er en ting men personen som bruker forumet som mentalsykehus er en annen del av det.

 

Forumet er dødt, moderatorene borte for lenge siden. Den eneste verdien du finner her er muligheten til å lese gamle diskusjoner om diverse temaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Problemet denne gangen var at det var ~50-talls nye spambrukere, så det ble jo en liten jobb av det. Men tror alle er tagget som spambrukere nå, og postene skjult.

 

OT: Nei, det er ikke noen moderatorer igjen - faktisk aner jeg ingenting om Fiskersiden lenger, hvem som holder det i live, hvem som oppdaterer, hvem som er ansvarlig, hvorfor noen bruker penger på domenet og serverplass... det er en gåte for meg. Den gangen Bernt hadde det, så fikk jo moderatorteamet ei gulrot av og til. Nå veit jeg ikke hvorfor jeg gidder dette her. Nostalgi kanskje. Og øke brukeropplevelse for de få som er flinke og bruker siden enda. Så sletting av spam og sånt skjer på mine premisser og når jeg gidder. Sorry not sorry ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/1/2024 at 5:05 PM, Martin S said:

Problemet denne gangen var at det var ~50-talls nye spambrukere, så det ble jo en liten jobb av det. Men tror alle er tagget som spambrukere nå, og postene skjult.

 

OT: Nei, det er ikke noen moderatorer igjen - faktisk aner jeg ingenting om Fiskersiden lenger, hvem som holder det i live, hvem som oppdaterer, hvem som er ansvarlig, hvorfor noen bruker penger på domenet og serverplass... det er en gåte for meg. Den gangen Bernt hadde det, så fikk jo moderatorteamet ei gulrot av og til. Nå veit jeg ikke hvorfor jeg gidder dette her. Nostalgi kanskje. Og øke brukeropplevelse for de få som er flinke og bruker siden enda. Så sletting av spam og sånt skjer på mine premisser og når jeg gidder. Sorry not sorry ^_^

Etter det som står oppgitt nederst på siden er det vel skittfiske som eier domenet og forumet?

 

Koster vel lite for de å holde det gående.

 

Det sagt så hadde det kanskje vert en ide å invitere noen nye moderatorer som kan gjøre forandringer og få økt aktiviteten. Det skal ikke så mye til, litt nyere forumdesign med aktive poster på fremsiden og pensjonering (låsing, ikke sletting slik at folk fremdeles kan søke på gamle tråder) av 90% av forum kategoriene slik at man konsentrerer aktiviteten mer enn hva man gjør nå så vil nok de som bruker forumet være mer aktive og de som besøker for første gang ha større sannsynlighet for å henge igjen.

 

For det store problemet med dette forumet er at det er designet for en langt større brukermasse enn de som faktisk er aktive. 

 

Out with the old in with the new.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.