Gå til innhold
Fiskersiden

Min livs sjøørret i Oslo komune.....


Maritim
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sjukt er riktig ord ja! må innrømme at jeg ikke helt klarte å tro på de tallene når jeg leste de først, men bilde overbeviste meg glatt.

grattis så mycket!

mange av oss hadde vel vært godt fornøyd med den ørreten som ligger i vasken ved siden av.

Endret av puderhunden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen!

Er enig i at fisken er både brutal og vakker, og allt i mellom :)

Kondisjonen er spesiell, og det hører med til historia at den hadde ei sild på et par Hg i magen, så denne karen hadde næringsvett :)

Mulig vi var i nærheten kondisjonsmessig på de værste beista i Argentina, men jeg tror likevel ikke vi vippa 2.0 i K-faktor.

Hvor mange større som er tatt på flua i Oslofjorden veit jeg ikke, men noe er det sikkert.

Jeg husker det var snakk om en på 7,9 eller noe slikt på Elnestangen, men dette var når jeg begynte med flua i fjorden tidlig på 90-tallet.

Kult om noen andre har hørt noe..

Når det gjelder nøyaktig hvor den er tatt vil jeg ikke ut med det.. Men det er jo ikke langt vest man skal før det blir Bærum, og Oppegård begynner vel ikke så langt inne i Bunnefjorden. Og på andre sida heter det Nesodden komune... Så det er jo et relativt begrensa område vi snakker om :)

P.s. Den andre ørreten jeg fikk hadde også knallkondis og veide på grammet 1 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende kondis på den der. Grattis.

Takk for det :)

Imponerende fisk, skikkelig motivator. :)

Hyggelig å høre :)

HOLY F*** det der er ett realt monster! har hørt att SØ fangstene i Bunnefjorden har vært bra men det der er jo helt sinnsvakt. K-faktor på 2,78!!!!!!! :hailfs:

Den er sinnsvak ja, men ikke 2,78 sinnsvak, du glemte en null der :) Endret av Maritim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.